Thursday, June 2, 2011

Duckweed Berjaya Diperolehi, TQ Langat Aquatech S/B

Alhamdulillah.. setelah sekian lama mencari tumbuhan ini.. akhirnya berjaya ditemui. oh! 'Duckweed'.. Berjaya ditemuai di Langat Aquatech, Hulu Langat.. tempat yang selalu aku beli makanan ikan talapiaku.. kebetulan dok meninjau kawasan tersebut lalu terjumpa duckweed dalam salah satu tangki.. lalu apa lagi.. mintak ajela.. alhamdulillah.. brother tuh bagi secara percuma!!.. tq bro!!

Ini dia.. duckweed dalam tangki

view kawasan Langat Aquatech Sdn Bhd dari dalam

 View dari luar... Langat Aquatech Sdn Bhd, Hulu langat..

Kasi promote sikitlah.. kat sini anda boleh beli benih2 ikan seperti talapia, keli, baung, patin dll. pada harga yang murah dan berpatutan. juga ada dijual makanan (pallet) ikan juga pada harga yang berpatutan..

INI MAKLUMAT TEMPAT TERSEBUT.

Company Name:Langat Aquatech Sdn. Bhd.
Street Address:Selangor hulu Langat lot 95, Sg Makau, Batu 1 1 / 2, Jalan Sg Tekali, 43100 Hulu Langat, Selangor, Malaysia.
City:Hulu Langat
Province/State:Selangor
Country/Region:Malaysia
Telephone:60-3-90213650
Fax:60-3-90213651


P/S :
SELEPAS NI IKAN TALAPIAKU BAKAL MERASAI KENIKMATAN DUCKWEED!!

4 comments:

Iskandar Abdul Rashid said...

Kena pergi ni... Nak cari benih ikan sikit.

rashid said...

iskandar : pegi jangan x pegi.. hehehe..

mahfudz mn said...

Bukan main promote Langat Aquatech ye sedara! Hahaha, agak best jugak pekerja2 kat sana. Boleh tanya sikit2 camne nak besarkan ikan dan jaga kualiti air. Btw, ikan tilapia saya gilakan daun lettuce ngan kangkung...letak je terus menggila diorang makan. Elok la tu macam vitamin lebih sikit bagi kat ikan2 yang bakal kita makan tu...hehehe

Anonymous said...

salam, saya hazirah pelajar ukm. boleh saya thu lg tak kwasan mne yg sng sy dptkan duckweed utk tujuan research? kawasan yang mungkin berdekatan dengan kwasan kuala lumpur.

terima kasih